About Me

My photo
Assalammualaikum to all of u... n0w at UiTM Pulau Pinang... t0 all my frenz i luv u all... nnt da berpisah jgn lak masing2 lupa... by the way i'm here t0 lepaskan pe yang terpendam di ati ni n tmpat aku meluahkan mcm2 cite2... s0 k0rg yg da mmbaca terpulang la nk kata ape...asalkan ati ni dapat tenang dgn mlepaskan geram kat cni...hihi... kat cni ada cite suka n duka...huhu...

Monday, September 28, 2009

+ SeBuaH bUKu +

huh...sebuah buku yang aku sndri x jangka org tu akn membacanya.....
da lama buku tu aku bagi cuma aku juz letakkan buku tu kat atas
meja je n tulis buku ni tuk *****.....
agak terkejut gak...hu3...
aku dapat tahu pon bile aku tnya soalan kat die n
aku nampak buku tu die pegang tuk membacanya....

x silap waktu bulan 3 k0t aku letak buku tu cuma die je
xtau sape yg bagi buku tu 0R
maybe die da tau tapi ntah lar...
hanya ALLAH sahaja yang mengetahui nya...
bukan nak kacau org punya but juz as his student
yang minat kat die kot xcaya gak lar...

ALHAMDULILLAH....m0ga buku tu sntiasa ada padanya n
walaupun kami xkan jmpa lagi pasni h0pe
can c0ntact as a student n teacher....
huh.....
thankz t0 h!m sbb die banyak membantu....
hihi...

No comments:

Post a Comment