About Me

My photo
Assalammualaikum to all of u... n0w at UiTM Pulau Pinang... t0 all my frenz i luv u all... nnt da berpisah jgn lak masing2 lupa... by the way i'm here t0 lepaskan pe yang terpendam di ati ni n tmpat aku meluahkan mcm2 cite2... s0 k0rg yg da mmbaca terpulang la nk kata ape...asalkan ati ni dapat tenang dgn mlepaskan geram kat cni...hihi... kat cni ada cite suka n duka...huhu...

Tuesday, September 29, 2009

+add math n b!0+

ALHAMDULILLAH...
setakat ni result agak meningkat dan makin baik....
stkat ni dapa 3A 2B....

add math... 1 subjek yg agak mencabar but....
it's interesting....
x sangka sgt2 yg aku akn dpt markah yg mcm tu....
paper 2 aku dpt 40/90....
agak terkejut kot c0z bdak yg pndai add math tu cma kurang 2 mrkah je dgn aku....

aku h0pe paper 1 aku 0k lar c0z aku k0nfiden mnjawabnya...
it's a g00d news... i'm happy but n0t at all....
huh....

bi0...agak sush k0t but jwb jer...
dapat markah 0r x kite tg0k jer...
=)

No comments:

Post a Comment